“Kun je even helpen, het werkt niet”
The Business Central Academy
Beknopte werkinstructie
Wilt u toegang tot al onze werkinstructies en instructievideo’s of deelnemen aan Q&A sessies en workshops? Lees meer informatie over de The Business Central Academy op onze site of schrijf u in voor de Business Central Community.
Een veelgehoorde kreet en erg lastig om als collega of consultant op te reageren met een passende oplossing natuurlijk.
Ik hoor het vrijwel dagelijks.
“Ik kan niet boeken”
Dan stel ik de vragen:
- In welke omgeving
- In welk bedrijf
- In welk document
- In welk documentnummer
- Wat heb je gedaan
- Wat had je verwacht
- En wat deed Business Central
- Kun je het me laten zien
Maar dit is verholpen in de laatste update van Business Central.
Halleluja, dat scheelt veel mailtjes van en naar collega’s, consultants en klanten.
Een foutmelding kan namelijk eenvoudig gedeeld worden met collega’s of consultants via Teams of Outlook. Je doet dit door het “deel knopje” dat in beeld komt wanneer je op het error icoontje klikt (rode rondje met witte kruisje).
Dank aan Microsoft Dynamics 365 Business Central, dit maakt het helpen van collega’s, gebruikers en consultants een stuk makkelijker!!
Hartelijk dank voor uw interesse in één van de producten uit The Business Central Academy van Pointwood Group B.V.
Wij hopen dat het goed is bevallen. Mocht u aanvullende vragen of ondersteuning nodig hebben neem dan contact met ons op dan beantwoorden wij uw vragen doorgaans binnen 24 uur.
Voor meer praktische tips en werkinstructies verwijzen wij u graag naar The Business Central Academy / Community
Wilt u meer weten over onze praktijkopleiding, online leertrajecten of adviesdiensten neem dan een kijkje op onze site of neem vrijblijvend contact met ons op.
Recente reacties